הצעת נישואין מקורית

מחפשים דרך מקורית ומלהיבה כדי להציע נישואין לבת הזוג שלכם? אם כן, כדאי לכם לשכור את Villabus, בית מלון בוטיק מפואר ונייד על גלגלים.

וילהבס הוא מיזם חדש ופורץ דרך של היזם ואיש העסקים גיא ביטון. הפרויקט החדש מאפשר לכם ליהנות מחופשה מושלמת בכל מקום בו תבחרו בלי לוותר על תנאי האירוח של מלון ברמה של חמישה כוכבים והכי חשוב בדרך מקורית שעוד לא נראתה בארצנו.

הצעת נישואין מקורית נחשבת למתכון בטוח לזוגיות יציבה, באמצעות השכרת Villabus ללילה אחד או יותר תוכלו לבחור יעד מושלם ורומנטי להצעת הנישואין, להפתיע את בת הזוג במחווה רומנטית מלאת תשוקה ואהבה, ולחגוג את הערב באופן בלתי נשכח ובמלון בוטיק נייד ואינטימי המציע לכם את כל התנאים הנדרשים לחופשה מושלמת ומלאת פינוקים.

כדאי לדעת כי Villabus הוא למעשה אוטובוס מרווח ומפואר עם חדר שינה מלכותי ובו מיטה זוגית קינג סייז, סלון מעוצב ונוח עם מערכת מולטימדיה משוכללת, מטבח מרווח ומאובזר בכל טוב, חדר רחצה מפנק, ערכת שטח יוקרתית ופינוקים רבים נוספים, אפשר להזמין גם ארוחת גורמה ופינוקים אחרים כדי ליהנות מהצעת נישואין מקורית ומלהיבה, ובעיקר בלתי נשכחת.

מעוניינים בשירות שלנו?

אנחנו מזמינים אתכם לפנות אלינו עוד היום לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית עבור השכרת הוילה באס שלנו. ניתן לפנות אלינו בטלפון או דרך טופס צור קשר באתר שלנו, אנחנו נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת.

לפרטים צרו עמנו קשר עכשיו!